środa, 7 lipca 2010

FNF Summer Intensive - Urlopu czesc pierwsza

Miałem dziś wrzucić na bloga artykuł, który napisałem dla Trendów pt. 'Tancerz Doskonały'... niestety tekst zostawiłem w domu, a prosto po pracy lecę na pociąg i jadę na tygodniowe warsztaty. Pierwszy urlop tego lata spędzam na FNF Summer Intensive. Artykuł wrzucę więc dopiero za tydzień. Liczę, że po Summerze będę miał kolejne tematy do pisania...

Ciekawostka

Przeglądałem w necie informacje o tancerzach, z warsztatów, na które się wybieram. To, że są choreografami różnego sortu gwiazd i gwiazdeczek, oraz większość z nich była już na tournee po Stanach jak i po całym Globie jest napisane w ich biografiach. Znalazłem jednak przypadkiem, niektórych z nich występujących w filmach, którymi jakoś się nie chwalili:D Poniżej Tucker Barkley w komedii Epic Movie jako taneczny dubel Księcia. Przyznam, że z trudem przebrnąłem przez ten ciężki film, o poziomie żartów równym rodzimemu Śmiechu Warte i Maratonu Uśmiechu, ale akurat sceny taneczne na chwile mnie orzeźwiły. Niestety na krótką bo trwały może z 30 sekund. Do domowej videoteki raczej więc nie polecam:) 


Tucker Barkley Epic Movie
Tucker Barkley jako dubel księcia w filmie Epic Movi


Do usłyszenia za tydzień. Summera czas zacząć:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Newer Posts Older Posts