czwartek, 25 listopada 2010

Jak zwiększyć oglądalność Tańca z Gwiazdami?

Ognista Silvina Escudero Bailando Argentyna
O jejku... miało być w sukience?
Zastanawiałem się co mogłoby mnie skłonić do oglądania Tańca z gwiazdami, do którego nie mogę się przekonać od 12tu już bodajże edycji. Choć jestem ogromnym miłośnikiem tańca, nie czuję ani tych gwiazd ani tańca towarzyskiego. Ale w końcu odnalazłem 'to coś', co mogłoby wpłynąć na mój odbiór tego programu:) Poniżej link do jednego z występów w programie Bailando 2010 (Dancing with the stars - Argentina). Nie mam pojęcia kim jest tańcząca Silvina Escudero, która w programie występuje  w charakterze gwiazdeczki. Nie jest to jednak zbyt istotne, bo jej taniec do Aerosmith - Crazy, sprawił, że świat stał się piękniejszy na jakieś 3 minuty :D







Na wypadek usunięcia video z YT z powodu łamania praw autorskich, przesyłam jeszcze jednego linka do tego samego na innym portalu:)


SILVINA ESCUDERO STRIPDANCE 25-10-2010
Załadowane przez: betocammpos. - Obejrzyj więcej wideo w HD!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Newer Posts Older Posts