środa, 23 lutego 2011

Natasha Modern Project - Out of System

Po dłuższej przerwie powoli wracam do siebie, do bloga i do ponownie do większej aktywności piśmienniczej:) Zastój spowodowany był moim wyjazdem na warsztaty SDA Winter Camp, z którego zapewne przygotuje relację, wzmocnioną o kilka smaczków. Ale to uzależnione jest również od tego, kiedy dotrze do mnie nowy laptop, który pozwoli mi na więcej niż obecny, pozwalający ostatnio głównie na swobodne poruszanie się jedynie w edytorze tekstowym.

Dziś pozwolę sobie oficjalnie zaprosić czytelników na kolejny już spektakl grupy do której należę: Natasha Modern Project pod wezwaniem Nataszy Leśniak. Jeśli śledzicie uważnie moje posty zauważyliście może, że nasza nazwa zmieniła się nieco i znając życie zmieni się jeszcze nie raz. Może więc nazwiemy się Grupą Niezmiennie Zamienną acz Znamienną, kto wie... W związku z występem zabrałem się również za tworzenie plakatu promującego to wydarzenie używając zaawansowanego programu graficznego Paint. Po zaproponowaniu 'dzieła' zespołowi, moja grupa wyraziła umiarkowane zadowolenie graniczące z subtelnym rozczarowaniem;) powstały więc dwa kolejne projekty za które wzięła się Patka Bańbuła, również z naszego zespołu. Żeby nasza twórczość nie pozostała nie zauważona, zdecydowałem się zaprezentować wszystkie trzy postery, abyście wy drodzy czytelnicy zadecydowali, który z nich najbardziej przypada wam do gustu. Na dole znajduje się ankieta, w której możecie oddać głos na jedną z trzech propozycji.




Który z plakatów reklamujących spektakl 'Out of System' podoba Ci się najbardziej?
Pierwszy (grupa)
Drugi (Dwie postacie)
Trzeci (Krajobraz)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Newer Posts Older Posts