wtorek, 28 września 2010

The Language of Dance

So I decided to translate my blog into english... parts of it. I don't really know why, I don't really know what for. I just did. Or maybe... well, I had some post that were first written in english. Like for example an interview with Laure, and soon (I hope) two new interviews with two cats from UK. Some of my posts I would just like to see in english. Lately I spotted  a page that unites daner bloggers globaly so I thought that I can share my page with them. I don't mind practicing my english as well:) ...well, it seems that I have couple of reasons why I did that, then:) Anyways, if you're an english speaker visiting my blog this posts is just for you:) Enjoy!


First text I translated is the first text I wrote here. So the brief explenation why do I start my blog and why the heck I couldn't pick the easier name for it. 


Postanowiłem więc przetłumaczyć swego bloga na język angielski... przynajmniej częściowo. Nie do końca wiem dlaczego. Nie wiem też za bardzo w jakim celu. Poprostu to zrobiłem. A może jednak... cóż, część z postów powstała pierwotnie w języku angielskim. Jak na przykład wywiad z Laure, a wkrótce (mam nadzieję) dwa wywiady z dwoma tancerzami z UK. Część postów po prostu chciałbym zobaczyć po angielsku. Znalazłem ostatnio stronę zrzeszającą blogi tancerzy I pomyślałem, że mógłbym dołączyć do tego grona za swoją stroną. Nie mam również nic przeciwko małemu treningowi języka angielskiego:) …cóż, wygląda na to, że jednak mam kilka powodów dla, których to zrobiłem:) Tak czy siak, jeśli jesteś osobą anglojęzyczną ten post jest właśnie dla Ciebie:) Pozdro!

Pierwszy tekst, który przetłumaczyłem jest jednocześnie pierwszym tekstem, który na blogu się pojawił. Tak zwany wstępniak - czyli wyjaśnienie dlaczego zakładam bloga i dlaczego nie mogłem wymyślić sobie dla niego łatwiejszej nazwy.

Many names for dancing
Cause Dance has a million and one names.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Newer Posts Older Posts