piątek, 8 kwietnia 2011

Interpretative Dance, czyli zatańcz mi ten tytuł!

Taniec sugestywny? Taniec interpretacyjny? Czy taniec powinien coś znaczyć, coś mówić? Powinien przekazywać jakieś odczucia lub wartości? Czy też może jest wartością sam w sobie? Cóż, tego typu dyskusję odkładam dziś jednak na bok, w zamian za to przedstawiam wam taniec interpretacyjny w najczystszej formie i z przymrużeniem oka;)








Jestem ciekawy czy znajdzie on kiedyś swój odpowiednik w polskiej telewizji. Swoja drogą mieliśmy już przecież coś bardzo podobnego w postaci tego kolesia, który u Szymona Majewskiego śpiewał piosenki od tyłu... Cezik! Albo może Ireneusz Krosny, najpopularniejszy polski mim. Jeśli program miałby trafić na nasz rynek ich dwóch widziałbym jako głównych bohaterów tego show.


1 komentarz:

  1. Cześć.
    Trafiłam tu przypadkiem no ale po przeczytaniu paru postów pomyślałam tylko "wow".Uświadomiłeś mi, że bardzo mało znam się na tańcu. Albo, że moja wiedza na jego temat jest bardzo hmmm... ograniczona. ;)
    Kocham taniec też jednak ja zajmuję się nim amatorsko w zaciszu domowym ;) Interesuje się też muzyką więc jak coś to zapraszam do siebie bo znajdą się tam czasami taneczne kawałki ;)

    OdpowiedzUsuń

Newer Posts Older Posts