poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Gdańsk - Europejska Stolica (Tanecznej) Kultury 2016

Dziś podsyłam jedną z ciekawostek, która ostatnio wpadła mi w oko. Tym razem jest to materiał  promujący Gdańsk w rankingu miast - Europejska Stolica Kultury 2016. Klip prezentuje trójmiejskich tancerzy wykonujących akrobacje na tle ogromnego statku w stoczni gdańskiej.  Pod względem wizualnym - dla mnie bomba:) Całość wygląda jak gra komputerowa... normalnie Tekken albo Soul Calibur, a tancerze jak wojownicy, którzy za chwil kilka, po zakończeniu intro zaczną się ze sobą naparzać:D Trochę kojarzy mi się to ze Step Up 3D gdzie tancerze również momentami przypominali postacie z gier tv, ale taki widocznie był plan reżysera.

Co do samego przekazu to nie jest on dla mnie zbyt jasny. Gdańsk miasto kultury bo mamy kolorowych tancerzy w porcie? Hmmm, cieszę się, że kampania nie pojechała w stronę oklepanego Neptuna i Monciaka ale można było trochę jaśniej przekazać co też autor miał na myśli:) A co z Operą Bałtycką? Mam nadzieję, że w kolejnych odsłonach kampanii miasto sięgnie również po ten element trafiając tym samym do odrobinę starszych odbiorców;)

Poniżej reklama, o której mowa. W produkcji pojawiają się: Wiola Fiuk, Angelika Paradowska, Julia Mach, Faraon Dziki Styl, oraz Kacper Matuszewski.






Smooth Moves i Wiola Fiuk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Newer Posts Older Posts