poniedziałek, 3 maja 2010

Po majówce. Po Dancemanii.


Kilka minut temu wróciłem ze stolicy po ósmej już (jak dla mnie drugiej) edycji Dancemanii. Wyjazd zaliczam do jak najbardziej udanych, szczególnie, że udało mi się złapać podczas niego sporą ilość srok za jeden ogon. Ze względu na dziwaczne perturbacje losu, o których wolę tu jednak publicznie nie wspominać, drugiego dnia spóźniłem się ledwie 5h na planowane zajęcia. Jednak dzięki wyrozumiałości organizatorów (nieskrywane wyrazy wdzięczności) nie straciłem żadnych zajęć, za to wkręciłem się na warsztaty z choreografami, których nie umieściłem wcześniej w  swoim grafiku. I tak, w ciągu trzech dni skorzystałem z lekcji takich choreografów jak Gigi Torres, Kayce Aea, Viet Dang, Michał Piróg oraz Candace Brown. Zdecydowanie więc - dwa kciuki w górę.
Jutro z kolei czas skończyć artykuł na temat Ragga Jam, który przygotowuje dla Trendy Magazyn oraz autoryzować wywiad z Laure Courtellemont, który również powinien pojawić się w majowym numerze magazynu. Termin nadesłania materiału do redakcji to 5 maja, także jak zwykle - intensywnie.

1 komentarz:

Newer Posts Older Posts