Dziś podsyłam jedną z ciekawostek, która ostatnio wpadła mi w oko. Tym razem jest to materiał promujący Gdańsk w rankingu miast - Europejska Stolica Kultury 2016. Klip prezentuje trójmiejskich tancerzy wykonujących akrobacje na tle ogromnego statku w stoczni gdańskiej. Pod względem wizualnym - dla mnie bomba:) Całość wygląda jak gra komputerowa... normalnie Tekken albo Soul Calibur, a tancerze jak wojownicy, którzy za chwil kilka, po zakończeniu intro zaczną się ze sobą naparzać:D Trochę kojarzy mi się to ze Step Up 3D gdzie tancerze również momentami przypominali postacie z gier tv, ale taki widocznie był plan reżysera.
Co do samego przekazu to nie jest on dla mnie zbyt jasny. Gdańsk miasto kultury bo mamy kolorowych tancerzy w porcie? Hmmm, cieszę się, że kampania nie pojechała w stronę oklepanego Neptuna i Monciaka ale można było trochę jaśniej przekazać co też autor miał na myśli:) A co z Operą Bałtycką? Mam nadzieję, że w kolejnych odsłonach kampanii miasto sięgnie również po ten element trafiając tym samym do odrobinę starszych odbiorców;)
Poniżej reklama, o której mowa. W produkcji pojawiają się: Wiola Fiuk, Angelika Paradowska, Julia Mach, Faraon Dziki Styl, oraz Kacper Matuszewski.
Co do samego przekazu to nie jest on dla mnie zbyt jasny. Gdańsk miasto kultury bo mamy kolorowych tancerzy w porcie? Hmmm, cieszę się, że kampania nie pojechała w stronę oklepanego Neptuna i Monciaka ale można było trochę jaśniej przekazać co też autor miał na myśli:) A co z Operą Bałtycką? Mam nadzieję, że w kolejnych odsłonach kampanii miasto sięgnie również po ten element trafiając tym samym do odrobinę starszych odbiorców;)
Poniżej reklama, o której mowa. W produkcji pojawiają się: Wiola Fiuk, Angelika Paradowska, Julia Mach, Faraon Dziki Styl, oraz Kacper Matuszewski.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz